یاسین رامین کیست؟ + حواشی آبیِ آسِمون برگزاری مراسم بزرگداشت فردوسی بزرگ در مشهد، فردا (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) خوش نویسی؛ حس بی پایان نگارش قلم روی کاغذ زینب رفیعی بازیگر نقش نورا در سریال رخنه کیست؟ هم افزایی هنر سنتی و مدرن در بازنمایی شاهنامه آجر‌هایی برای عمارت خیالی فردوسی و فرهنگ پرسشگری معرفی برگزیدگان پانزدهمین جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی «امتزاج» به جشنواره پونای هند می‌رود نشان فردوسی به حماسه‌گران منتخب حوزه پژوهش اهدا می‌شود زمان پخش و بازپخش سریال «هفت‌سر‌اژد‌ها» «سیاره میمون‌ها» صدرنشین گیشه جهان اختصاص بودجه میلیاردی برای ساخت دفاتر سینمای جوان در شهرستان‌ها برگزاری جشن ۱۰۰سالگی برای اسکار پخش فیلم «ناظر» به مناسبت ولادت امام‌رضا (ع) + زمان اکران آنلاین بازدید رایگان از آرامگاه‌ شاعران در ۲۵ اردیبهشت، روز بزرگداشت فردوسی + جزئیات شعر رضوی مستلزم اندیشه، خیال، احساسات و آرایه‌های ادبی فراوان است صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پست‌های اینستاگرامی با هشتگ نادر طالب زاده از دسترس خارج شد

  • کد خبر: ۱۰۶۹۳۶
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶
پست‌های اینستاگرامی با هشتگ نادر طالب زاده از دسترس خارج شد
اینستاگرام پست‌هایی با هشتگ#نادر_طالب زاده را از دسترس خارج کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجری و برنامه‌ساز با سابقه، که مدتی در بیمارستان بستری بود، در سن ۶۹ سالگی درگذشت.

این هنرمند و فعال انقلابی که با ساخت برنامه‌های مختلف و قدم برداشتن در تاسیس شبکه افق، نقش بسزایی در آگاهی‌بخشی داشت، نامش در لیست اشخاص تحریم شده توسط آمریکا نیز ثبت شده است. نادر طالب زاده فعالیت‌هایی را در راستای مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از فلسطین انجام داده بود که همین مسئله او را در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داده بود.

اما اتفاقی که اکنون و پس از درگذشت طالب زاده رخ داده، حذف پست‌های مربوط به او با هشتگ #نادر_طالب_زاده در شبکه اجتماعی اینستاگرام است که توجه بسیاری از کاربران و هواداران او را جلب کرده کرده است.

پست‌هایی که از سوی کاربران این اپلیکیشن با هشتگ #نادر_طالب_زاده منتشر شده بودند، به بیش از ۵ هزار مورد رسیده بود که البته اکنون به هیچکدام از آن‌ها دسترسی وجود ندارد و در صورت جستجوی این هشتگ، نتیجه‌ای نمایش داده نمی‌شود. حتی پست‌های جدیدی هم که با این هشتگ گذاشته می‌شوند از سوی اینستاگرام حذف خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->